Dagens frågor!

Var bor du?
Jag bor i stockholm i en förort som heter Kungsängen.

Vad längtar du efter?
jag längtar efter sommaren, värmen få åka utomlans och bara se så jävla frächs ut :)

Hur blir man lycklig?
Att se livet posetivt och ta chanser/möjligheter. Ett liv utan risktagande blir oftas tråkigt och ledsamt.

Hur ofta solar du?
Inget alls förtillfället. Brukar annas sola solarium någon gång i månaden eller mer. Och så förösker jag sola ute så mycket det bara gå, när det väl är fint väder.

Vilken färg på naglarna tycker du är snyggast?
Hmm, Jag tycker mycket är snyggt så kan inte precis säga just den färgen.

Vad tycker du om plastikkirugi?
jag tycker absolut inte det är något fel med det, med tanke på att jag själv har  gjort de.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du plastikopererat?

2010-03-06 @ 00:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0